niedziela, 21 lutego 2010

Moje rozmyślania o malarstwie (1)





















Maluje dla siebie, dla spełnienia moich marzeń, dla radości tworzenia, dla wyrażenia siebie w formie i kolorze. Malarstwo było zawsze moją fascynacją, nastrój obrazu, gra światła i cienia, barwy i ich tonacje. W moich pracach chce przekazać to co ja dostrzegam, co przeżywam i co myślę. Obrazy moje powstają z życia z przyrody i z tego co żyje we mnie. Używam intensywnych kolorów, są one dla mnie wyrazem kosmicznego dźwięku barw.
Lubię momenty, gdy ogladajacy odczuwają nastroje moich obrazów, a kolory i formy budzą dobry optymizm, cieplo i radość.
Przeżywajcie Państwo moją pasję wraz ze mną !

1 komentarz:

  1. Obrazy i teksty pisane na blogu są moją intelektualną własnością. Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody i bez zamieszczenia linka do źródła.
    Isabel Degen

    OdpowiedzUsuń