niedziela, 21 lutego 2010

Moje rozmyślania o malarstwie (2)
















Zawsze zastanawiałam się na czym polega siła twórcza działalności człowieka w każdej dziedzinie, w malarstwie, muzyce czy też pisarstwie. Życie prawdziwego twórcy, artysty to niespokojnie płynący strumień wydarzeń, przemyśleń, doznań artystycznych, wewnętrznych burz i ciągłych poszukiwań. Prawdziwy artysta nie zna spokoju, przeżywając wewnętrzne rozdarcie wciąż dąży do doskonałości.


Jestem kobietą w wieku dojrzałym, przeżyłam tyle lat aby mieć własną wizję widzenia świata. Jestem artystą malarką, jestem pisarką, a przede wszystkim jestem człowiekiem nie znoszącym lenistwa i ignorancji.

Malarstwo i pisanie otworzyło mi nowe możliwości przetwarzania doznań mojego odbioru świata.

1 komentarz:

  1. Obrazy i teksty pisane na blogu są moją intelektualną własnością. Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody i bez zamieszczenia linka do źródła.
    Isabel Degen

    OdpowiedzUsuń